Mysig

Jag är riktigt myssugen!!
Då alltså sugen på att krypa ner under täcket, sätta på en film eller serie och bara ligga och krama kudden (som bebb fått mig att göra. BRA/GO vana. Med handen på hjärtat tackar vi för det.) och somna in skönt. Ont i ryggen endel från jobbet också. Kan säga att det va skönt att sätta sin fot innanför dörren nu. Va kvar på jobbet ganska länge idag, städade och så efteråt och var så duktiga så. Va ganska många på fabriken idag ändå. Och det va ju bra för de som stod i garderoben, fick springa lite :) En annan satt och tyckte synd om sig själv (men bara lite) som satt i den kassan där det drar mest. Har en ganska stönig kusin så att säga så va väl bara låta henne få sitta på den sidan jag älskar (även hon). Hur som helst så va det gött att sitta i kassan. Men jag trivs i garderoben också väldigt mycket. Det ni, det är roligare än ni tror!
Nu tänkte jag faktiskt ta mitt lilla mys och hoppa i säng. Gosa ner mig under täcket till en film och ja, sen somna. Skönt skönt. Hörs imorgon.


En trött Linda med det smycke hon värdesätter mest :)
GODNATT!!

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0