Myser

Ligger och myser och gottar mig med en chokladboll till Dark Angel. Tog massa kort förut på lite saker jag shopat den senaste tiden. Tog inte på allt då mycket ligger i tvätten märkte jag, men lite har jag tagit på iaf. Blev nog lite kort. Lägger in det sen, ska bara se klart avsnittet som är nu med DA och låta kamerans batteri ladda lite.

Mys outfit i ord: Mina röd/vita rutiga pyjamas byxor, mjukis tofflor (fluff) och en hammarby t-shirt jag fått av älskling. Tjejmodell så står det på bröstet: SÖDERMALM - kungliga söder, hehe den tyckte han att jag skulle ha för ett tag sen :) Godingen. Mycket bekväm mys outfit iaf med en hår-knut på huvet.

Jaja, hörs snart igen då.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0