Mörrrrn.

Dags att stiga upp på riktigt nu och göra sig iordning. Något som verkligen ska göras är att lägga in kläder i min garderob. De högarna som är på min säng, när man ser dem skulle man nääästan kunna tro att jag dragit ut hela garderoben men det har jag absolut inte. Finns mycket kvar i garderoberna. Tänk vad kläder man har och ändå låter det "ååh, finns ju ingenting att ha på sig", knepigt det där ;)

Nej nu ska jag duscha så jag blir klar och kan dra ut på massa ärenden, viktigt att få det gjort idag! Ni får ha en bra dag så hörs vi sen med lite nagel och iphone skal visning. Alltid kul att visa upp något som kanske inspirerar någon annan. Man vet ju aldirg.

Ni glömmer väl inte att rösta på min bikini? Allt som behövs är ett klick på länken och ett klick på 5:e stjärnan ;)
Klicka HÄR för att rösta!


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0