Lördag och pizza.. glöm inte jobbet.

Ikväll ska jag jobba, börjar 18.oo.
Känner att jag kommer börja få stressa strax så jag ska hinna med allt som ska göras. Jag har iaf bestämt mig för att vara tjock idag. Så ska åka iväg och köpa en kebab pizza snart. Va längesen jag käkade det och är verkligen sugen på det så det är ju bara att köra på. Ska se om jag hinner förbi affären också och köpa med mig lite melon och sånt till jobbet. Gött att mumsa på något nyttigt med, jaa som en melon mix :)

Inatt hade jag en jäkligt jobbig dröm som gjorde mig frustrerad när jag vaknade. Ibland önskar man att drömmarna stannade där långt inne och inte följa med i hjärnan när man vaknar. Men jaja, lite pizza så känns det väl bättre. Känner mig som en liten unge som haft en mardröm.. Men när någon människa ryckts ifrån en på ett grymt och orättvist sätt och sen att man ska behöva drömma om det och uppleva känslorna igen.. Det känns inte rättvist. Saknar dig massa Cina ♥

Jaja, jag saknar faktiskt krikke nu. Önskar han var här och höll om mig nu när jag är lite ledsen, som han brukar göra! Men men det går bra ändå, har lite att fixa nu, så tänker jag på annat så går det onödiga över! Måste skriva på lite kort som ska till ett barnkalas. Så söta som gillar KICK, så deras mamma ville att vi skulle signa massa kort så självklart fixar vi ju det. Sen måste jag till mammas jobb, jag ska göra iordning lite här hemma. Ska testa min nya klänning jag köpt. Skit snygg är den!! Köpte även ett lite oversize linne, vit/möööörkblå(svart) randigt, skitgosigt. Nej´, babbel babbel, ska dra mig nu. Bloggar mer med mobilen på jobbet ikväll.


// Linda


Kommentarer
Postat av: Markusamy

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-09-29 @ 07:02:48
URL: http://markusamy.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0