Känner hur ilskan stiger i mig

Just nu är jag måttligt förbannad på en människa som är vuxen, men har svårt att bete sig där efter. Hur kan en människa vilja förstöra för 16 andra personer för att den vuxna gjort ett dumt val den uppenbarligen ångrar. Nu är jag så förbannad så ni vet inte. Men TP tjejer, vi ger oss inte. Enda utvägen är dörren som leder till tävlingsmattan! Och det ska även den vuxne personen veta, det finns ingen annan utväg än till mattan! Vi kommer klara detta brudar! (Om inte är det krig som står på schemat. Men att vi inte ska tävla existerar inte, thats it!!!!)

Nu ska jag dra med Dess ut på dåligheter, en cigg med andra ord. Sen ska jag dra på Instängd 2 medans hon är vaken. Igår somnade hon lika snabbt som jag tryckte på play knappen. Jag som inte ville se filmen med en sovande liten knutt brevid mig stängde av och kikade på annat ist. Men idag ska vi ge det ett försök innan hon somnar då som sagt. Önska oss lycka till!


Imorgon åker jag till min älskling som jag saknar sååå :D
Ska även ringa ett viktigt samtal imorgon som jag hoppas ger bra resultat.
Eller ja, resultatet får gärna va bra på fredag då jag ska se med egna ögon!
Kan ju hoppas på det bästa iaf.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0