Jag har hittat den!

Jackan jag letat ihjäl mig efter idag och inatt har jag nu hittat! Dock i USA, men va gör det, är ju näst intill förälskad i den :P  Den blir lite lite dyrare än i sverige men det gör inget, det är det värt känner jag! Handlar inte om mycket dyrare heller så. Nu gäller det bara att jag ska vinna budgivningen då så jag får jackan, det kan ju vara ett plus! Fan ta den människan som bjuder över mig :D haha.

Nu när jag hittat jackan har jag ett leende på läpparna,
jag och Krikke har sagt godnatt och love you,
så nu kan jag somna gott här i min säng! :) Najt!


// Linda
(
Ps. missa inte inlägget längre ner där jag säljer en ny vårjacka från H&M till billigare pris än i butik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0