Jag älskar att hata dig..

Finns mycket personer i media som folk älskar att hata, som Anna Anka exempelvis. Fast tror många håller med mig när jag säger, henne älrkar man inte att hata, man bara hatar henne. Jäkla sätt den bruden har, men men så är det! När vi är inne på de brudarna så måste jag säga att jag älskar att älska Maria Montazami, men vem gör inte ;)

Ligger fortfarande i min säng. Var uppe och hämtade vatten förut bara, men ska väl upp och ta mig lite mat också. Är jäkligt hungrig må jag säga. Ikväll ska jag käka tacos hos min älskade moster Lena och fler. Ska bli jättemysigt. 21.30 börjar jag jobba. Inte så rockigt att jobba när jag ska upp 4.30 - 5.00, men det går. Får sova i bilen. Imorgon vid den här tiden är vi smått nervösa och invigningen drar igång om 30 min (imorgon). Då blire ut på mattan med en sträckt hållning, snygga dräkter, massa andra cheerlag, skrik och ståhej från både lag och publik. Fy fan vad det ska bli skönt att tävla imorgon! :D
Jag längtar så jävla mycket, när man tävlar så är det bara det som existerar. Alltså ni som tränar och tävlar cheerleading, ni vet ju vilken kick man får av att springa ut på mattan och bara köra! Ja så är det väl säkert med det mesta man tävlar i :) Jag längtar iaf som en idiot tills imorgon! Håll tummarna för oss, för vi skaaa ta oss till SM! Imorgon kommer blogg inlägget "yeeeey" eller "jävla helvetes fan.." Jaa ni förstår :P Vi får väl se hur detta ska gå. Vi vet ju att vi har ett lag som är riktigt riktigt duktiga som vi ska tävla emot (säkerligen de andra lagen också), det är Dessans lag. Jäkligt töligt att vi tävlar mot varandra, men det ska bli kul att se henne igen, trots att det inte var alls längesen! Men men, håll tummarna för Karlstad Team Panthers imorgon :D



Nu ska jag hämta lite mat tänkte jag.
Sa jag att jag hatar att tjaffsa? Händer inte så ofta, men det är inge kul för det. Usch!

            ♥
Jag älskar dig mr.k.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0