Irritationen ökar

Det är något fel med mitt system. Jäkla dreten säger "disc error" lite väl mycket nu va.. hela tiden! Får lämna in den imorgon och hoppas de kan fixa det snabbt. Älskar att dra på en film när man ska sova. Visst kan kolla på datorn som jag gör med DA (eftersom systemet inte vill spela upp DA??), men det är ändå goare att se på tvn. Men men, får lämna in den och få det fixat iaf då. Tööl.

Just nu funderar jag på att springa och hämta lite frukt kanske. Sugen på något men vet inte vad. Blev lite chips men tröttnade efter några få bara. Käkade gooood melon förut och kan säga att det va då fan ingen dret. Tropiska frukter är ju hur gott som helst. Blir nog att jag hämtar någon appelsin eller kiwi. Ett glas O'boy vore ju!

Ska leta efter någon bra film att se på nu!




//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0