Instängd saknad!

Den ska jag släppa ut på onsdag då jag ska överfalla min love med.. love! Han och jag vill sova med varandra snarast, kramas och bara gosas! Det är underbart det ;)

Men instängd då.. Jag och Dess ska se på Instängd 2 strax. Hört att den ska vara riktigt läskig, men inte så konstigt om man tänker på ettan. Ojoj, kan säga att det var tur att ingen satt framför mig på bion då för jag hade nämligen smygit upp mina fötter på stolen framför. Det kom en sen så jag skvatt så mycket att hela jag ryckte till, vilket ledde till att mina ben flög iväg så jag trodde jag skulle spraka loss stolen. Fan va jag sparkade :P haha. Det va faktikst kul när de hände, haha! Men iaf, vi ska alltså se 2:an nu. Läääääskigt, vi kryper under täcket och drar det över huvudet, om det behövs! Hemskt men underbart att se sådana filmer, heh.


(Jag bokstavligtalat hänger på Dessan! Kort från ett Cheerleading DM -08)
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag och De.



// Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar den där bilden :) hälsa söta Dessi

2010-03-23 @ 01:11:52
URL: http://emawa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0