Hallonsylt

Jag är hungrig och det jag vill ha är våfflor. Dock är det inte alls mycket hallonsylt kvar vilket betyder att jag måste ut i detta skitväder för att köpa lite. Inte riktigt något jag tycker ska bli kul. Tror det både snöar och regnar. Lät som de regna förut iaf! Nej det får va nog med detta skitväder nu. Jag vill ha sommar!



Ska boka biljetter åt Dessan sen med som ska komma imorgon och hälsa på! Ska bli så skönt att träffa henne igen! Hon stannar till onsdag förmiddag så vi får två dagar iaf! Blir lite olika aktiviteter, vi ska bl.a hem till Peter Andersson för en fika för det va så längesen de där två träffades. Hon ska med och cheera på vår träning. Hon har ju själv ett cheerlag i Nyköping. Planen är ju att sno tillbaka henne till Karlstad då hon är en T.P (då black P.) orginal. Hon tillhör ju oss! Mohaha, ja vi får väl se. Ska bli kul att hon kommer hit iaf!

Nej, jag får väl dra mig ut i detta skit väder och köpa min hallonsylt! Är måttligt sugen på våfflor så detta kan jag inte se förbi, nej nej!



//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0