For Sale

Ska sälja min sköna och fina vårjacka som aldirg är använd, prislapp sitter kvar. Storlek: 34 Jag tycker den sitter skönt då jag provande den och jag gillar det lilla charmiga med att den är rutig och har luva. Kommer va riktigt snygg i sommar till ett par snygga shorts, snygga tygskor eller vad man väljer och snygg väska till. Tror ni inte? Hur som helst så säljer jag denna då jag har väldigt fööör många vårjackor och en som är snarlik denna. Jackan finns att hämta i Karlstad, kan även skickas på posten om så behövs! (Se även detaljer med snöret som går igenom tyget både på bröst och luva. Snygg detalj!!)

Nypris: 249kr
Mitt pris: 200kr




Intresserad? Hör av dig!


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0