Dess.

Åh jag är sliten skulle man kunna säga. Mamma har gjort potatisgratäng till mig så jag ska väl göra något kött tror jag. Det är ju inga fel. Jobbade igår och fy fan vilken dryg dag :P Idag börjar jag jobba 21.3o, ska sitta i kassan. Skönt kan tänkas men även där får man ont i ryggen när man rör sig fram och tillbaka med pengar och allt vad det är. Men jag ska icke klaga, jag gillar mitt jobb! :P

Kl 16.oo ska jag vara här borta i tränings hallen som ligger ett stenkast ifrån mig (för den som kan kasta över en fotbollsplan). Dags för träning, i 4 timmar! Men det är viktiga timmar och här ska finslipas på saker, bygg ska sättas ordentligt, koreografin ska petas på och plaseringar ska sitta inpräntade i huvudet på oss efter idag. Idag måste det hända, imorgon kör vi en liten kort uppvisning i Wåxnäshallen för de som är intresserade. Blir mycket träning imorgon med. Bara nyttigt de. Tävlingen är ju ändå om 2 veckor. 28:e står vi på mattan och kör så det sprutar blod, svett och efteråt kommer tårarna. Jag är axeln i laget som kramar om och säger att jag är stolt över dem! Kan säga att jag längtar ju massvis till tävlingen, men något som är minst likabra är att jag får träffa Dess där borta. Fy fan va jag saknar henne.

Igår när vi va och luncha på Nöjes så ja käkade vi då och sen väntade vi på lite kusiner med respektive och lille smul Emelie. Så henne kramade vi massa på och hon och jag snurrade massa så vi båda blev yra och skrattade :) "snurla en gång til Linda!!" Haha sötaste ungen i stan! Älskar den lilla människan med DET stora hjärtat :)
Hur som helst, tiden gick och vi skulle dra oss ut mot bilen, jag, mamma Johanna och mormor. Johanna säger att, fan det blev en dyr lunch. På rutan sitter alltså en lapp. Helvete tänkte vi.. Johanna läser (tror ja?) och mamma undrar vad boten va på... (Nu vill jag bara tillägga att stackarn som skrev boten måste haft jäkligt mycket i huvudet) ..Boten var på hela 2 kr!! :S Hahah, vilken fail!! Nej vi sätter in 5kr åt dom.. dricks ;) höhöh

Nej nu ska jag kolla käket.

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0