Dark Angel

Pisst jag blir på mitt system som vägrar spela dvd:n så den får bild. Får sätta i Dark Angel i datorn ist. Tycker det är en riktigt bra serie. Kommer ni ihåg när den gick på tvn? Jag köpte hela säsongen för 99kr. Bra köp tycker, tycker iaf jag! Sen är det ju Jessica Alba som är dark angel, mycket fin och bra skådis det! Måste läsa klart boken också men orkar inte läsa just nu. Får göra det imorgon kväll eller något. Den är faktiskt jäkligt spännande!!

                        

Imorgon ska jag ner på stan innan det blir resturang och sen bio. Jag och mamma ska ju ha en liten mor och dotter kväll imorgon. Hon ville bjuda på bio och mat eftersom jag så gärna vill se nya filmen med Johnny Depp :) Snäll min mami! Saknar Krikke's mami/ min svärmor också känner ja. Ska åka dit någon dag och tjöta litte och dricka kaffe med henne, ah får bli! På stan ska jag fixa två grejer. En sak är att mitt och mammas tre-modem ska uppdateras så det funkar bättre och sen är det en till sak som ska fixas. Hoppas det kommer gå bra, håller tummarna iaf :P Jaja blir iaf en sväng på stan, UTAN att shoppa. Kanske.. Mami är ju med ;) hähä. Nej men brukar bli litte då faktiskt.


Detta myser jag i nu! Svart tröja (till vardags fin och go tröja) och mina
underbara pyjamas pyxor jag fick av Jessica i julklapp. Har även ett par
vita väldigt mjuka tofflor på mig som jag också fått av Jessica i julklapp.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0