Coca - Cola på flaska!

Vill inte påstå att det är äckligt precis. Nog det bästa sättet du kan dricka en cola på. Blir något speciellt när den rinner ur glasflaskan och ner i halsen. Mja gottit måå jag säga! Always Coca-Cola!

Hemma från jobbet, skönt! Tiden gick ändå ganska snabbt idag tycker jag, trots vissa drygtider. Haft kul på jobbet idag, jag och söta Nathalie gav varandra lite stryk i garderoben, på skoj självklart. Det förtjänade vi, uuh va vi härja bakom jackorna. Låter kanske värre än de va, men vi fick in två bra smällar på varandra! Sen blev det gulligull för vi tycker ju om varandra! Jaja, kvällen har varit bra med mycket härliga skratt och söta Johanna var även där. Tycker det är kul när hon är nära, även om vi jobbar! Men men, älskar henne till döds så man känner sig kanske lite mer överbeskyddande nu då man skyddar två st ;) Hon kommer iaf bli världens bästa mami, det är jag övertygad om!

Nu funderar jag på om jag ska dra på en film eller vad jag ska glo på! Köpte ju Rock N' Rolla för någon vecka sen jag inte sett än, får kanske dra på den! Den verkar ju trots allt vara bra! Jaa, annars hade jag väl inte köpt den. Iofs trodde jag att The Box skulle va väldigt bra, slutade dock med att jag, Krikke och Gustav satt som tre frågetecken och funderade på vad fan de va som gick fel för den som gjort filmen ungefär. Nej inte alls min smak. Den va spännande till en början men sen balla den ur! Men men, så är de. Nu blir det film!


// Linda
Jag har världens bästa pojkvän! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta du :)

2010-03-21 @ 21:09:36
Postat av: Linda

Dagens sanning :)

2010-03-21 @ 21:33:28
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0