4 mounth of love in gold

Idag har vi haft våra ringfingrar insvepta med guld i kärlekens tecken, i 4 månader.
Känns jättebra och jag är verkligen glad för att jag har den sötaste, mest underbara och mest morgon-jobbiga pojkvän som finns :D Han är en jäkel på att skära sallad och skotta snö. Ja ni förstår vad jag menar, vad mer behöver man ;) Han är den mest bedorande älskling jag haft! Den enda som vunnit hela mitt hjärta :) Busigast i kommun är han och ibland även väääldigt envis.. och det älskar jag honom för!

Det är hela dig jag älskar, både med och utan brister, Kristoffer! ♥ :)


                                    

                                             ♥    
 


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0