1,5 h

1 timme och 30 min är vad jag kommer få sova om jag somnar om 10 min (som jag ser kl nu). Jag har jobbat ikväll/natt och fick sluta för ca 45 min sen. Kom hem och nu har jag packat ner allt som ska med imorgon (läs:snart). Klockan ringer en gång 4.50 och en gång 5.00 så jag får snosa lite om de behövs. Kommer väl vakna lätt eftersom jag inte hamnat i den djupa sömnen då ännu. Jag ska ta med en filt och kudde och sova i bilen dit iaf så jag får fler timmars sömn. Kommer gå som en levande zombie där imorgon på tävlingen, haha. Nej det kommer jag nog inte eftersom man får sån kick av allt som händer. Vet att tjatmoster Linda har sagt det förut men jag säger det igen, fy faan va kul vi ska ha!

Kommer dock tänka mycket på min älskade imorgon. Hoppas han vet att jag vill vara hans styrka när saker är svåra, jag finns ju här och stöttar honom genom allt, och då menar jag verkligen ALLT! Han är mitt berg av styrka och kärlek, nu är det min tur att vara honoms! Och jag gör det med stor vilja, för han är det bästa som hänt mig! Kramar om honom så hårt i tankarna, längtar tills jag gör det på riktigt!
Älskar dig baby! ♥



Nej, nu måste jag hoppa i säng och sova någon timme.. en och en halv om jag lyckas somna om ca 3 min. Men men, bloggar från tävlingen imorgon. Har lite väntetid så. Självklart åker kameran med, som vanligt! Och jag som inte hunnit sola eller få lite fake bränna. Får gå runt och va ett lik imorgon, men förhoppningsvis är jag inte den enda, trots att vi brukar vara bäst på att kleta in oss i allt som gör en brun ungefär, spray och hela köret. Jag har spray hemma men orkar faktiskt inte spraya nu. Det får va som det är, who give's a shit! Inte jag iaf, inte mkt iaf :P

Godnatt!

// Linda

 


Kommentarer
Postat av: P

Hoppas du kom ihåg och ställa om klockan...

2010-03-28 @ 05:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0