Power nap.

Det va riktigt skönt men drömde knepigt och blev rätt seg nu när jag vaknade. K sover än men han lär väl vakna snart. Jag vaknade till en snabbis förut av att en hund vägrade sluta skälla. Jag har verkligen inget emot att hundar skäller men snälla, säg till era hundar när de stått och skällt oavbrutet i 15 min. Säg inte tyst en gång och sen ge upp, inte konstigt att dom fortsätter. Men jag gillar hundar och brukar inte bry mig så mycket om det men när de sker oavbrutet en längre tid och ingen säger till, då blir man irriterad!!!! Förstöra min power nap sådär ;)

Mamma ringde nyss och frågade när jag skulle komma in till stan.. Öööööhh... blev mitt svar typ. Helt nyvaken och fick smått panik över vad klockan var, men den är ju trots allt inte allt för mycket. Så nu tänkte jag slänga mig in i duschen och sedan fixa iordning mig lite.

Vi ses på Sandgrund, senare ikväll på fabriken.



Måste ringa denna bruttan också, hon hade ringt.


/Linda


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Det ser verkligen ut som att jag inte har några kläder på mig på det kortet :P

2010-06-07 @ 08:28:27
URL: http://johannaemilie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0