One thing.

Ni får se tröjan jag köpte på Gina idag. Resten får ni se imorgon. Blir inte klok på min kamera ibland. Jaja, det var iaf denna tröjan jag köpte idag:



Visar imorgon hur den sitter på. Men det är ungefär som på bilden. Helt okej tröja enligt mig, och ooootroligt skön!

VAD TYCKER NI OM TRÖJAN?


Nu ska jag lägga mig och gosa med min man i soffan ♥ Min huvudvärk börjar avta tack och lov. Fick så jäkla ont i huvudet förut så uschamejja. Tack för det avslutet på en så bra dag, heh. Nåja. Mys på G sen sängen. Ganska trött. Imorgon väntas jobb på Nöjes. Hoffmaestro is back on stage.


/Linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var super-fin, tror du kommer passa i den. förresten, jag undrar en sak angående videon. Vad är den inspelad? Västkusten? Ett väldigt fint ställe, ser det ut att vara i alla fall :)



Hoppas din dag blir super :)



/Seema

2010-06-30 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0