Nattinlägg.

Kom hem för ett tag sedan från jobbet. Sen jag kom hem har jag hunnit gjort mig en hamburgare, ja även käkat den då, annars vore det väl konstigt. Tagit mig "frisk luft" på balkongen och kollat lite på internet. Eftersom jag somnade igår när vi kollade på Sherlock Holmes och såg ut som en fisk enligt min gode man, så ska vi nu snart göra ett nytt försök och se resterande av filmen vi inte såg.

Det jag sett av den än sålänge är bara bra tycker jag. Så än så länge har filmen 5 av 5 från självaste moi.

Har ni sett Sherlock Holmes? (om ja) Vad tyckte ni om den?


/Linda


Kommentarer
Postat av: anonym

personligen tyckte jag den var rätt dålig :P



finns bättre helt klart :)

2010-06-13 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0