Midsommar. No shit?

Överskattad dag kanske? Mjo, något.

Igår kväll efter att jag handlade med min svärmor och sedan med min mamma åkte jag till Johanna (kusin) och käkade god kycklingsallad med jordgubbar och grädde till efterrätt. Hur gott som helst, verkligen! Vi spelade loite gammalt TP och även lite Buzz. Jag va ganska duktig på Buzz, eller ska jag säga: jag är jäkligt duktigt på att gissa mig till rätt svar. Tur kallas det har jag hört :P Hur som helst, tack för en mysig kväll igår Johanna!

Nu ska jag snart dra
fram lite kläder och sedan hoppa in i duschen. Får väl försöka göra mig lite fin :P

Vad ska ni göra ikväll?
Jag funderar seriöst att dra täcket över huvudet. Nej men vet faktiskt inte vad jag ska göra, det märks. Vi hörs lite senare!

Glad midsommar på er då!




/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0