Mat och film.

Jag äter inte mat nu.. där emot funderar jag på vad jag ska göra imorgon. Vill göra något jag inte brukar, måste få upp stinget för matlagning igen. Nu gör man alltid något som är enkelt och går snabbt, och det är ju inte alltid så roligt faktiskt. Så jag tänkte faktiskt dra fram Per Morbergs kokbok som vi fick i julklapp. Ska nog välja något i den och göra imorgon :) Kan va spännande kanske!

Till film då. Med tanke på filmklipp så håller de på att klippa videon nu. Ska kika in till M imorgon och tjuvkika lite tänkte ja. Kan ju va kul och se hur klippen blev, se ifall kylan genomskådade mig. I sista tagningen kunde jag inte låta bli att skaka till ibland. Kroppen reagerade på kylan hur mycket jag än slappnade av och försökte att avstå från skakningen. Nåja, ska bli kul.

Har sett på smällen som nyss va på tvn. Ganska bra film men sett den så många gånger så den är lite uttjatad. Funderar på en till film för jag är inte trött som vilat så mycket idag. Skulle behöva en massage efter igår. Men får gosa ner mig i soffan nu men en film på tv skärmen och en kokbok av P. Morberg i handen. Först lite SATC som är på tvn nu-



På lördag ska jag träffa denna smulpajen. Då är vi på liseberg. Kul det ska bli :)

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0