Drömmar.

När jag va liten drog jag på mig massa kläder och sedan mammas alldeles för stora skor och lekte modell. I dagens läge tycker jag att det är grymt kul att vara framför kameran och har även hårmodellat en gång i tiden´, hehe. Jag önskar ju att jag föddes med en decimeter längre ben och med mer modelldrag i ansiktet. Jag har väl ungefär.. hmm ja NOLL modelldrag någonstans :P haha. Jag tycker det är grymt roligt iaf att modella och de skulle väl vara en av mina drömmar.

(lite bilder från olika tillfällen och år)
















Alltid lika roligt när man får stå framför en kamera :)

En annan dröm håller jag ju redan på med och det är musik! Vi har ju spelat in en del låtar och gjort några videor nu, gjort tv, radio, tidningar. Nästa låt då, vad för den med sig? Rockkonsert i globen? (tänker bort)-- And we wellcome KIIIIICK!!!!... Haha, nej jag skoja. Men den nya låten är snart klar tror ja och då blir det video inspelning. Dock vill jag bli frisk först, pallar inte att jobba med video när man måste snyta snoken 1 gång i varannan minut. Nej det är icke kul!

Jobbar ni med erat drömjobb?
Isf, va det som ni hade tänkt er? Sämre? Bättre?

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0