Bäste spelarn.

Ja, jag vinner över Johansson hela tiden när vi spelar. Ibland tabbar han sig genom att avslöja något som gynnar mig vilket jag tar honom i Cluedo, men även i TP - Disney tar jag honom varje gång. TROTS hans fusk haha. Igår när jag kom hem ville han spela och jag vann allt som vanligt och ojoj då blev han en riktigt dålig förlorare och tjurade en stund, sen gick de bra igen :) hehe. Jag ska låta han vinna nästa gång så han blir glad ;)

Nu gör vi kött och pommes, ska bli gott men jag känner att jag måste nog börja röra på mig mycket mer om vi ska fortsätta denna livsstil ;) haha. Och på det funderar jag på om jag ska ta och baka den där pajen jag tänkt på ett tag. Vore ju gott att mysa med ikväll :)

Ska kika till köttet nu, när vi käkat ska vi hämta paket som kommit till mig :) Hmm vad kan det vara tro :D Ut i det fina vädret med er. Det ska jag/vi ♥



/Linda


Kommentarer
Postat av: seema

hej hej cool-linda.;) väntar spänt på att du ska släppa singlen. men det tar ett tag va, innan den släpps va??! eller?



hoppas allt är prima annars.



förresten hoppas du fick mitt mejl sen?!



/seema

2010-06-01 @ 18:06:33
Postat av: Linda

Hej! Ja jag har fått det. Ej hunnit läsa/svara på det än bara. Ska sätta mig med det imorgon tänkte jag.



Jättelång tid tar det inte för låten att komma ut men ett litet tag iaf. Den räknas vara klar i veckan men sen är det så mycket mer runt om kring som ska fixas också. Så vi får se när den släpps :)



Ha en fortsatt bra dag!



/ Linda

2010-06-01 @ 19:34:48
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

Vad bra! att du fått mejlet altså :) hehe.



Linda, förresten. tycker du ska börja videoblogga igen ;) hihi.. joo det vore kul!!



Ha det bra.. ser framemot singlen, som sagt var :)



hej hej //

2010-06-02 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0