Bad person or.. a snake?

Jag blir lite funderasam hur en person tänker. Dubbelmoral eller märker människan bara inte hur den beter sig? Jag fattar inte hur den en dag kan säga en sak, nästa dag är det något helt annat men FORTF. så är de som om att oavsett vad den gör så har den alltid rätt. Vilket jag tycker är väldigt fel och egoismen äter upp människan så mycket så det bara skriker patetisk om den. Jag skulle vilja säga falsk och patetisk. Diss på respekt för att själv vinna på det. Aldrig mer säger jag bara :)

Skitsaksammanu!

Jag sitter här och försöker andas nu framför tvn :P haha. Det går lite bättre nu faktiskt. Jag funderar på att ta lite käk sen kolla av schemat för att se så jag verkligen har rätt tid i huvudet! Är nästan helt säker på att jag har de men är bäst att dubbelkolla.

Ja förresten, igår när jag tyckte så synd om mig själv när jag låg här hemma och var sjuk (skämtosido) så slutade jag med det och drog mig till affären och handlade lite. Mitt hjärta bekräftar gång på gång öer hur lycklig jag är som är tillsammans med min underbara pojkvän. Vi visar uppskattning till varandra på lite olika sätt ibland. Igår valde jag att lägga rosor i hallen, på golvet. Första rosen stod det en liten lapp på med ord som att jag älskar honom mer än allt och att jag ör glad som har honom. Sedan fick han plocka ros efter ros som ledde in till vardagsrummet. I vardagsrummet väntade detta:



Rosor, ljus som formas till ett hjärta och maaaaaasssa gott jag visste att han ville ha :) Enkelt, ja. Men fortf en överaskning och en liten uppskattning över hur glad jag är att ha honom vid min sida. Både vid bra och svåra dagarI LOVE YOU K :)

Nej va jag babblar på då. Nu ska jag käka mat :)



/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0