Arg.

Tangentbordet på min dator vill inte funka. Något har hänt och ja det skär i hjärtat på mig :( Ska åka in till tre imorgon och gråta lite, se om de vet felet på den stackarn. Så här ska det ju inte vara. Kommer säkert bli något så allt på datorn kommer försvinna. Då blir jag väldigt vääääldigt ledsen. Har ju inte kopierat till stationära hårddisken på ett tag, dum som jag är... :/




Men.. Till något lyckligare!

Idag har jag köpt en bikiniöverdel. Såg trosorna till toppen på internet men jag vill inte ha dem utan väljer att ha vanliga svarta till ist. Det glänste i ögonen på mig idag när Johanna S visade den för mig. Jag sprang in i butiken och snappade åt mig den sista i min storlek. Väl inne i provhytten lös jag av glädje och var riktigt nöjd (speciellt eftersom jag ÄLSKAR att shoppa). Toppen betalades, lades i en påse och fick glatt följa med hem.

Vad tycker ni, är den inte himlans läcker? :)



Tycker på något vis att bilden inte är rättvis. Den är verkligen supersnygg! :)

NU:
Från a till ö.. Jag pratade om filmen Farsan tidigare. Jag tror att man måste se den två gånger för att uppskata den. Den är fin på sitt sätt och ibland rolig, dock ganska seg enligt mig. Ja tyvärr blev det mer en besvikelse än ett hurra för min del. Även min söta sambo tyckte att de var en besvikelse. Men smaken är ju olika och som sagt, den har sina roliga inslag faktiskt. Skulle kunna säga att det bästa i filmen är med i trailern, haha. Trailern ser ni här!

Nu ska jag se klart på ett program på tvn sen blir det bums i säng. Blir upphämtad av käre svärmor imorgon för lite handling och annat fix. Imorgon eftermiddag/kväll ska jag till Johanna (kusin) och käka och se på film. Det blir kul, men mer om det imorgon.

Godnatt!

/Linda


Kommentarer
Postat av: Chris

den är verkligen fin kan kolla efter underdelen om du vill ha köper dom till dig i så fall: )

2010-06-24 @ 09:45:55
Postat av: seema

Hej Linda!



Jobbigt att tangentbordet på laptopen, har gått sönder ju.



Men jätte snygg bikini, den kommer sitta fint på dej, tror jag :) förresten, jag tror att ellen hade nån liknande bikinis, men inte likadan. men i stil med. den var i alla fall vädligt snygg också :)



Åhh, vad jag längtar till videons släpps :) det ska bli spännande och se hur den ser ut. tror den är bra. det kan ju inte bli annat än bra, med en sån skönhet som dej menar jag ;) hihi..



Ha en jätte fin midsommar nu snygging!



Kramisar



// Seema

2010-06-24 @ 11:01:17
Postat av: seema

jodå. visst var det en precis likadan bikini ellen hade :) hehe. fina var dem iaf.



hoppas allt är bra.

2010-06-25 @ 09:54:22
Postat av: Järnis

Jag började grina när hunden skulle avlivas...

2010-06-26 @ 23:43:42
URL: http://irongirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0