13/6-10

Ligger och kollar på Hairspray men blev reklam nyss så kikar in här snabbt. Har varit hos Ida och spelat lite TP och fått hjälp av Tommy att få i ringen i min töjning som jag råkade dra ur 'här om dagen' smart som jag är. Blir ju ojämn vikt när bara en är i ;) haha.

Tänkte på datumet nu. Imorgon är de ju den 14:e juni redan vilket betyder nytt jobb för K. Hoppas det går bra och att han trivs! Det jag mer kom att tänka på är att det betyder att det är ca 5 veckor kvar tills det blir bebisar i släkten (i beräknad tid) och hur kul ska inte de bli? :) JÄTTEKUL! Ska bli kul att få se de två små knoddarna och vad det blir för något :) Jag gissar på en tjej och en kille eller två tjejer. Det är två av mina kusiner som ska ha med bara några få dagars mellanrum. Mysigt ska de bli iaf :)

Om en vecka (6dagar) ska jag till gbg med mamma och lite släkt. Hoppas inte K ska jobba då så han kan följa med. Vore så kul om han kunde följa med så vi båda kan komma här ifrån en dag :) Längre fram blir det ju sthlm, förhoppningsvis två gånger. En gång ska vi åka dit med mamma och gå på Sonisphere festivalen och en annan gång ska vi dit ensamna (vad jag vet) och bo på hotell, mysa och kolla på en Hammarby match. Kan bli kul faktiskt!

Men nu ska jag luta mig tillbaka i soffan igen och kolla på filmen och förhoppningsvis bli lite trött.



Godnatt mina vänner!

/Linda


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-14 @ 14:33:36
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vilken fin bild Linda :D

2010-06-14 @ 18:34:41
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med kick? :P



allt ifrån vara med på en reklam till att blivit utbuad på dreamhack.



hur ser det ut för er idag? är ni ens en grupp fortfarande?



nyfiket fan.

2010-06-14 @ 19:20:46
Postat av: Linda

Tänk att folk fortfarande tjatar om dreamhack och buandet. De som vet hur DH funkar vet att folk där ALLTID buar. Att vi sen fick gömma oss för att 400 pers stormade vårt tält är ju en annan sak :) De ville ta kort, ha autografer osv osv.



Yes vi håller på än :) Spelar in ny video på onsdag så här händer det grejer :)



Håll utkik ;)

2010-06-14 @ 20:22:22
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0