Vi ses i nangijala

Sitter i soffan och kollar på Bröderna Lejonhjärta som är på SvtB. Den filmen är så mysig och jag har ju en tatuering tagen från filmen "Vi ses i nangijala" Den är till min älskade morfar som gick bort i cancer för några årsedan. Saknar honom massvis!


(dålig bild men det får ni stå ut med. Stilen är meningen att det ska se ut som en liten skrivit det.)

Medans jag kollar på Börderna Lejonhjärta så sitter jag även och nät-shoppar lite. Blev så himla sugen på att shoppa. Än så länge har jag bara gjort ett klick med ett plagg, men lutar åt ett till klick med två plagg. Fast för ska jag kika på ytterligare en sida som de finns lite roligt på. Får se vad jag klickar hem. Sparar bilder på de jag klickar hem och visar er senare :)

KLICK KLICK.


Kommentarer
Postat av: Sanna

vilken otroligt söt tatuering...vart sitter den ?

2010-07-25 @ 20:02:18
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

ja den va verkligen supersöt !

Funderar fortfarande på att skaffa en tatuering och har gjort i 10 år , men ännu har det inte blivit någon, hahah



tack så mycket ! Va roligt att du gillar min blogg =)

2010-07-25 @ 22:39:09
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0