Update: sista för idag!

Jag kom på ett fredags-göra som jag ska fixa imorgon kväll som jag tänkt spendera hemma. Jag ska rensa ur min garderob! Det va inte längesen men det är behövligt igen. Det finns kläder jag inte använder alls och det kan lika gärna försvinna bort. Tycker ni inte?

Kanske kan sälja bort lite på tradera. Det är verkligen ett bra ställe för att sälja bort saker!

Håll er uppdaterade om ni gillar att shoppa billigt!
Säljs något, länkar jag er dit för er som är intresserade!


GODNATT och kramar!


Kommentarer
Postat av: ida

sälj på tradera! min kompis hittade en typ fyra år gammal odd molly klänning i sin garderob och fick 2000 för den på tradera. galet!!

2010-07-30 @ 11:58:41
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0