Snabbvisit!

Tänkte kika in här och säga hej och godmorgon till er! Nu ska jag nämligen käka lite frukost, fixa mig iordning lite och sedan dra mot jobbet.

(btw) Hade en väldigt rolig natt igår med älskling innan vi somnade. Haha vi skrattade hej vilt och hade näst intill kuddkrig. Haha nej jag hade det med babe och babe gjorde annat tillbaka. Haha det räcker med att säga bara att jag hade en väldigt rolig natt med mycket skratt tack vare min underbara Krikkisixx :)

NEJ nu måste jag käka frukost!
ttyl.


Don't forget to smiiiile ;)

/Linda


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Förstår att du inte vill tjata, det blir bara helt fel. När tiden är inne så händer det, hur klyschigt det än låter :) Och ja, du får snosa på dina småttingar så länge och när min blir jobbig får du ta över honom en stund också :D haha!



Puss gumman

2010-07-20 @ 16:00:35
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0