Sängen är kärlek.

Någon som INTE håller med mig?
Ligger och kollar på Våra bästa år just nu. Lite halvt sliten sådär, dock blir läget inte bättre av att jag ligger kvar under täcket, men vem kan förneka att sängen är bland de bästa stället man kan vara på. Dock blir jag inte så långvarig här, för snart ska jag fixa frukost och göra mig iordning. Får dra igång sterion här om ett tag. Dunka bra musik blir man pigg och alert av.

Jobbet väntar som sagt (i tidigare inlägg) kl 13.oo och sen när jag slutar vid 17.oo blev det ändrade planer. Skulle åkt till min kuisn men eftersom min moster fyller år idag så åker vi dit ist vid 17.oo tiden och bjuds på tårta. Mums :) Senare om vädret tillåter blir det Rix Fm festivalen istan :) Kolla lite på folk, artister osv. Kan bli trevligt kanske.

Nu måste jag ringa min mamma och sen hitta något att äta.
ttyl.



VAD SKA NI GÖRA IDAG DÅ?
HAR NI FINT VÄDER?


Kommentarer
Postat av: XXX





vad jobbar du med? :)

2010-07-22 @ 15:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0