"Problem?"

Ja det skulle man kunna säga att jag har, (egentligen inte) för jag vet inte vad jag ska laga för mat till mig och min prins. Nåja något hittar jag väl.

Jag har funderat på en sak, hur mycket människor lägger tyngd på vad andra säger eller vad andra pikar om andra människor. Många gillar att pika rakt ut medans andra håller det tillbaka och ser det som ett problem som faktiskt inte är deras. Sedan beror det självklart på vad det handlar om och inte.

Jag (tyvärr) är ganska duktig på att lägga tyngd på mig själv gällande folks ord. Det jag menar är att jag kan bli lätt irriterad på vissa saker som inte ens har med mig att göra, vilket är toootalt onödig energi, hah. Jag tycker själv att jag borde sluta men vissa saker blir man ju irriterad på, menar jag är ju bara människa, precis som alla andra.

Det jag lärt mig med åren är att jag hellre talar högt om det med personer det gäller ist för att pika ut saker så folk ska "tro" olika saker och sedan bli det missupfattat i slutändan ändå. Så ja, tycker jag något, då säger jag det. Har jag något att säga till någon, då gör jag det. Att enbart pika och bara spela pajas är något man enbart förlorar på.

Hur är du som person? Brukar du pika folk, låta folk tro saker eller kanske till och med hittar på saker för att folk ska få tänka konstigt några minuter tills de lägger tankarna på annat? Eller kanske har du lärt dig som mig, att vara rakt framåt till den personen och bara prata rakt ut? Vad tror du att du tjänar mest på?

SKRIV GÄRNA OCH BERÄTTA!! Antingen i bloggen eller på min kontakt mail: [email protected]  ALLTID lika kul att höra era åsikter :)

Nu ska jag leta upp något ätbart här i vårt hem! Önska mig lycka till (lät kanske konstigt kanske för det finns ju massvis att äta, haha) Ha det bra så länge!


Ett litet smile till er!! Be happy, skit i vad andra säger :)


/Linda


Kommentarer
Postat av: XXX

Brukar vara rak på sak, inget "duttande" med någon, det förlorar man bara på då man lär behöva slingra sig ur sådana situationer förr eller senare.

2010-07-20 @ 10:45:31
Postat av: Anonym

Vet inte riktigt vad du menar.

Ange ett exempel, är du snäll :)



Om man pikar, beror nog lite på skulle jag tro. vad det är det handlar om, kanske!

2010-07-20 @ 17:50:30
Postat av: Josefine

men ååh va fin du är älsklingen min <3

2010-07-20 @ 20:10:26
URL: http://lilybell.devote.se
Postat av: Seema

Kom att tänka på en sak Linda.. Vad symboliserar dina tatueringar?

har du nåt, som dem symboliserar för dej?

vad har du för ngra?



Ser bara döskallen på din axel, men du hade mer va?



hehe.. hoppas nu att detta inte bara är, allt för dum fråga ;) hehe ;p

2010-07-20 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0