Lite svar på några fina kommentarer.

Godmorgon på er. Tänkte svara på lite söta kommentarer och sen ta tag i mailen, samtidigt som jag ska smälla i min frukost :) Men först bloggen!

Emma: OM det är gott! Mariekex kan jag välja ist för godis, mums! :)

Fotograf Sofia Wählby: Tack så mycket!! Kul att du gillar den :):)

Cicci: Tack va snällt :)

Lucke: hej hej! Allt är bara bra, tackar som frågar!


Nu ska jag gå in till köket och se vad som kan fresta mig att bli min rukost idag! Ska göra mig iordning sen för lite jobb på Repair shop. Senare ikväll ska jag jobba på Nöjes, känns sådär eftersom jag ska upp imorgon också, men men. Gött när lönen kommer! :P

Vi hörs lite senare goa läsare!
Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: ja, verkligen! håller med dig! :D

2010-07-28 @ 13:45:18
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0