Just ja, och ni.. tipsa mig!

Glömde visa detta, ett sött linne mamma klickat hem till mig söt som hon är! Kommer va hur gött som helst att ha över bikinin på väg till stranden eller solningen. Tycker det är snyggt faktiskt, hoppas storleken är bra bara så det inte står ut allt för mycket i ryggen. Stort ska det vara men en liten gräns finns fortf.

Vad tycker ni? :)



Sen undrar jag en sak, kan ni tipsa mig?
Jag söker jeans-shorts men hittar inga som sitter bra eller i min storlek alls nästan. Vet ni affärer där det finns snygga jeansshorts, både ljusa och mörka? Tipsa gärna både affär och pris om ni vet, om inte duger bara affärens namn också självklart :) Mycket tacksam för hjälp då jag snart i desperat tid klipper av några jeans jag har i garderoben som jag säkerligen ångrar när kylan kommer tillbaka! ;)

/Linda


Kommentarer
Postat av: Mamma

ja visst är jag söt hi hi det är någon som tycker att du påminner om Megan Fox på eran youtube sida . Kollade vem det är och ja hon är söt men inte lika vacker som dig : ) ......: )

2010-07-06 @ 09:59:22
Postat av: Madeleine

Skitsnyggt!! Önskar att jag också var smal så jag kunde ha sånna där magkorta linnen, men det får bli nästa sommar ;D



Mina jeansshorts är från bik bok, annars brukar det väl finnas lite överallt såhär på sommaren? Kan tipsa om några norska butiker så du måste åka hit ;)

2010-07-06 @ 10:42:18
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Seema

Hej Linda!



Jag undrar om du vill köpa 2 queenbiljetter av mig?



Datumet är den 2 Oktober.



Hör av dig om du vill köpa dem!!

2010-07-06 @ 19:40:40
Postat av: Seema

Hej igen Linda!

Glöm det jag skrev förrut!

Det va ett misstag mellan mig och mannen!

Förlåt!!

Trodde han hade köpt biljetter,el jaa..det hade han! Men i nuläget så är det inte aktuellt att sälja biljetterna!!

Va jätte dumt att jag skrev..förlåt! Va upprörd! Och då vet man knappt va man gör ju,opps!

Och nu känner jag bara mej ännu dummare..ska nog gå å gräva ned mej el nåt sånt,gömma mej iaf!;p skäms!!

Fan åxå..nu tror du säkert jag är hur konstig som helst också!! Göra rätt för sej,inte alls!

Gjort bort mej :/



ha det bra iaf!



Hälsningar från



bortgjorda mej!!!

2010-07-06 @ 23:12:00
Postat av: Malin

Finns massa jeansshorts på H&M. Köpte mina där för inte alls längesen. Kostade 299kr tror ja :)

2010-07-08 @ 11:13:57
URL: http://malinsyvertsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

tror det finns på indiska om ni har de? eller hollywood, jag köpte mina i norge på cubus, för tror de var 100 norska kronor, fast då var de sommarrea och det fanns bara ljusa,

fast de är typ hål i dom och sånt :p

2010-07-10 @ 18:35:44
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0