Hmm och Pippi..

Ligger i soffan med vackraste babe och kollar på Pippi på rymmen, haha. Pippa slutar man väl aldrig tycka om. Brukar kolla på Pippi klipp på youtube med Emelie ibland. Även annat man kollade på som liten som de små nu uppskattar lika mycket som vi gjorde i deras ålder. Emil va ju en stor favorit hos många ja även mig. Det är nu en av Emelies favoriter också, även om hon hellre skulle ta något med Hello Kitty på ist för att se på dessa figurer.

Gammalt är bra, tycker ni inte det? :)

                 


Funderar på om jag ska dra mig ut till stugan en sväng och sola lite? Ikväll blir det intervjue och lite annat jobb med musiken, och efter det blir det att vara med min älskling. Ska antagligen på pool-party och sedan Skruvstadparken. Vi får se men tror de!

Nu ska jag fortsätta se på Pippi och se om de blir till stranden eller ej. Vore ju gött o få lite färg på denna bleka kropp.

/Linda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0