Hej mina kära läsare.

Vaknade för en stund sedan och läst massa söta kommentarer både i bloggen och på facebook. Kontraktet vi fått med Warner i USA.. Ja vad ska man säga :D Är så otroligt glad. Nya låten ska även spelas på New York's största radiokanal, huuuur braa? :D

Vi (KICK+manager+co) är så otroligt glada över detta och vi hoppas på att det ska slå nu så man kan få göra massa roliga spelningar och sånt.. i USA :) Vore kul som satan. Jag har sagt att jag vill åka till New York och lyssna på radion när låten spelas, haha. Jag och älskling har planerat att åka till USA/New York en vecka sen fortsätta resan i USA en till vecka på något annat ställe än just i NY. Vi vet inte riktigt när vi kan ta den resan, men till USA, det ska vi! :)

Igår när vi fick allt på bordet om att det va helt klart så firade vi som bara den :) Jag tog det relativt lugnt ändå, men det va ändå party :) Tack så mycket för en bra kväll Caroline, Marcus, Niklas o co. Och grattis i efterskott till dig Niklas. Det firade vi ju också igår.

Men nu ska jag ringa mamma och se om vi ska snosa någon bebis idag :) Fick ju en lillkille i släkten igår (skrivit om det i tidigare inlägg). Vi hörs senare. Blev så röröigt nu alltihop :P haha.



KICK GOES USA!!!!!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Linda :D Fasen va kul!!! Hoppas det går jätta bra för er!!

2010-07-10 @ 19:07:03
URL: http://sessankarlsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men guuuuuud vad kuuuuul!! Så sjukt glad för din skull gumman! Grattis :D :D

2010-07-10 @ 21:51:10
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Daniel

Grattis!



Det ar klart ni ska aka till NY! If you make it here you can make it anywhere! :)

2010-07-10 @ 22:20:11
URL: http://ettannatnewyork.blogspot.com
Postat av: P

Fan så kul, grattis!

Eller ja grattis är väl kanske fel ord, inte direkt så ni vunnit kontraktet i ett lotteri, men iaf ;)

2010-07-10 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0