Ett litet svar.

"Anonym om Hello there!:
Fin utstyrsel,el vad det nu heter :)
aa,fina outfiter..
På översta bilden,ser du ut lite som en motorcykel knutte,tycker jag!
Eller jaa, iaf så tycker jag att du passar i sånna kläder! Det känns du liksom. :)

Från en som inte riktigt vågar stå för det hon skriver..
Lite fegt kanske..men är bara rädd för att vissa saker ska missuppfattas! Och sen vill jag inte skriva fel saker heller!
Så jag hoppas du accsepterar/förstår min anonymitet!"



Svar: Hej, självklart förstår jag om du vill vara anonym, men om du inte kan stå för det du säger, hur ska jag då kunna ta det på allvar? ;) hehe. Bruden, du säger inte fel saker. Det va snällt sagt tycker jag!



Fler som vill vara anonyma eller kanske inte vill synas i bloggen alls men vill ändå fråga eller något? skriv ett mail till mig på [email protected] eller skriv i frågerutan, där är du anonym :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..tror du listat ut vem jag är..eftersom du skrev bruden ;)

haha..

Jag e bara lite osäker!

Hoppas du tar mej på allvar,med det jag skriver i alla fall :) hehe.. kan skämmas ibland,för sånt jag skriver kanske! Vill ju inte att något ska låta fel heller ju ;) haha,kanske lät lite konstigt ;p men jag hoppas du fattar vad jag menar iaf :)

2010-07-29 @ 22:44:29
Postat av: Linda

listat ut.. hmm ne? :P Men det betyder alltså att jag vet vem du är :P haha. Maila mig på [email protected] då :P Har en svag aning om vem det kan vara faktiskt.. men inte helt säker. Börjar ditt namn på S och slutar på A kanske? Om inte får du maila och säga vem du är :P

2010-07-29 @ 22:46:23
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha..såg nu att jag skrivit " hon ",trodde inte jag skrev om jag va en tjej el kille..

Men du hade rätt :)

hehe..

Måste bara fråga hur du listade ut det? Kanske inte va så svårt,då sättet jag skriver på inte är som andras! Och mycket stavfel & sånt..haha det är jag i ett paket de ;)

men det bjuder jag på ;p haha..

2010-07-29 @ 23:00:42
Postat av: Emelie Talvis

Svar: Tack så jätte mycket :) Yes, jag håller på lite med design och så. Tar en liten summa för en hel design och i vissa lägen kan jag fixa bara en header gratis :)

2010-07-29 @ 23:20:37
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0