El i min lägenhet.

Elen i sovrummet gick.. den kom tillbaka och den i vardagsrummet gick ist. Ingen "propp" hade gått när jag kollade. När jag sedan ringde mamma och var arg över detta jag som så gärna ville se på tv, kollade jag skåpet en gång till. Då hade det gått en i vardagsrummet. Vad blir det?

Nåja elen är tillbaka och nu ska jag kila till köket och se vad det blir till frukost. Jag är sugen på stekta ägg, rostat bröd och O'boy.. Men, skulle även va gott med en Grandiosa mini-pizza med chili- el. salsasås på. MUMS! Kanske blir det och O'boy, för den där O'boyen är jag väldigt sugen på.


 GOTT!


Kommentarer
Postat av: Emma

mini-pizza är ju inte direkt frukost ;)

2010-07-26 @ 09:39:48
Postat av: Linda

Nää men gott va de :D

2010-07-26 @ 10:24:35
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0