Done.

Jag är klar! Men än ska vi inte åka. Vi åker väl om ca 30 min. JA älskling ska med på kalas och jag gillar det massvis. Så himla kul att han följer med till min släkt (och även jag till hans). Tycker sånt kan vara lite viktigt faktiskt. Han är ju trots allt en i familjen! De verkar gilla att han är med ibland också eftersom han ej varit med allt för ofta så att säga :) hehe. Men det gör inget, men ibland är det kul att ha med ens hjärta :) Lär man känna min släkt är de lite knäppa (även jag, haha), men på ett positivt sätt. Underbara människor är ni allihopa :) ♥

Ingen bebis hos Johanna och A heller :) En seg liten jäkel, säkert lika seg ut som jag va, haha. Jag föddes 10 dagar "försent", kan dock tänka mig att Johanna inte vill gå med på det utan några få dagar till räcker GOTT OCH VÄL! Inte sant gumman? :)

Nej nu ska jag kika lite till här sen drar vi oss. Vi hörs sen :)

FICK BLI DENNA OUTFITEN! - Fast med betydligt fler ringar, precis som jag gillar det! :)




1/11-09 ♥ Dagen vi förlovade oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0