Cheesehooks and Coke

Har varit hos mina svärföräldrar idag då de bjöd på middag. Hela familjen va där, och med det menar jag mig, Krikke, Tommy, Ida och självklart svärisarna. Som alltid fick vi god mat och självklart va sällskapet mycket trevligt.

Efter några timmar drog sig Tommy och Ida och senare drog även jag och Krikke. Åkte hem för att lämna lite saker för att sedan dra och tanka bilen. Ikväll bär det nämligen av mot parken (skruvstad). Alltid kul att va där med babe, så roligt o höra vad han tycker om folk eller vad han har att berätta, haha. Ja han roar mig då ofta med sina tankar och tycken :P haha.

Krikke är hos Gustav just nu men ska hämta dom om ca 1 - 1½ tim. Tänkte att jag skulle slappa framför tvn en liten stund innan jag kletar på lite smink och allt sånt där. Är lite filmer på tvn nu så tänkte jag ska lägga mig och glo på någon med en liten skål ostbågar och cola. Tack Nina och Rolf för the cheesehooks, har blivit lite av ett beroende med dom små bågarna :P MUMS!!




VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL?
Hörs senare :)

/ LInda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0