Boll.

Det känner jag mig som  nu. Ligger i soffan och gosar med min boll-mage. Är så himla mätt så magen ser nästan ut som en boll, i mina ögon. Uppifrån? aah skitsamma.

Jag är så förbannat sugen på att se en svinbra film men vet inte vilken jag ska se. TIPS TACK!! Längesen jag såg The Skeleton Key faktiskt. Lite skräck är ju aldirg fel.. Eller jo när man är ensam och det är mörkt.. DÅ är det fel, iaf för mig som är så lättskrämd. Fick nu se att det kommit ut en 2:a på denna film. Någon som sett den? Är den bra?

           

Bra film faktiskt detta!
Tycker absolut att den är sevärd och det är en film man kan se fler gånger fast med jämna mellanrum. Den är rätt så läskig i vissa scener, men filmen i sig är bra tycker jag med vad som händer osv. Är inte bara massa skräck inslag i filmen utan har enligt mig en bra handling också. Kanske får bli denna jag sätter på.. Mmm den som är här får se ;)

När vi ändå pratar på film håller jag på att längta ihjäl mig efter att en film ska släppas i min brevlåda. ÅH släpp SATC 2 NUUU!!! Den är verkligen rolig :) Har nästan tittat sönder 1:an för att jag längtar så mycket tills 2:an kommer. Jag blir aldrig trött på filmen men vill ha 2 också så jag kan se båda! (orginal, inte utbränd som säkert många tänker att jag borde göra eftersom jag längtar)

Nej nu ska jag pussa lite på min datanörd som sitter och spelar CoD. Han sa nyss att han tyckte de skulle va kul att spela CoD emot mig. Jag suger på spelet (testade på ps3:an) så nej, ingen CoD för mig ;) haha. Sen blir det film och mys för min del.
Hörs senare!


/Linda


Kommentarer
Postat av: emma

Titta på "The fourth kind"

2010-07-20 @ 19:28:57
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: Seema

Tipsar om Midsommar(en skräckfilm).



annars vet jag inte.. hmms.. tänker...



Filmer med Adam Sandler, är helt okej. tycker jag.



En film, som jag skrattade grymt mycket åt. Även fast jag sett den ett antal ggr.. var Not another teenmove. och American Pie filmerna, kan va roliga ibland ju.. men hmm. annars så vet jag inte.. återkommer om jag kommer på något mer :)

2010-07-20 @ 19:29:06
Postat av: Anonym

10 orsaker att inte hata dig, finns ju också!

&

Hur man blir av med en kille på 10 dagar.



En kvinnas doft(inte sätt än dock)



Heja Björn. (som är lite av en favorit hos mig) :)



Utanför din dörr. (Lite bra, tycker jag!)



/seema

2010-07-20 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0