26:e juli



Ja min status på kära fb får säga sitt just nu. Suger ju att man inte är trött för fem öre.. Var lite trött förut men sen såg vi på sista filmen av trilogin Millenium, alltså Luftslottet som sprängdes, och efter det va/är jag pigg igen. Skittråkigt måste jag säga! 

Förresten, jag tänkte på detta med trilogin. Jag tycker dessa tre filmer är jättebra och jag gillar verkligen hur trean knyter ihop påsen av det hela. Sökte lite på dessa filmer på google för att se vad som kom fram. Hittade då detta: 



Visserligen är det en bok (men ett väldigt konstigt valt namn till den, The girl with the dragon tattoo?) men det fick mig att tänka på om man skulle dubba dessa filmer till engelska. Först i mitt huvud lät det som en bra idé eftersom att filmerna är såpass bra att de skulle lätt klassa ut många utländska filmer. Sedan slog det mig igen att filmerna skulle bli gött förstörda med engelsk dubbning, iaf för mig :P Förresten är ju dubbat något av det värsta/roligaste man kan se. Det är ju spått att sluta i en total fail, hehe! Håller ni inte med?

Nu ska jag kolla på lite tv och se om jag blir något tröttare så jag kan hoppa i säng igen och sova några timmar innan jag ska upp igen.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0