Tunneln

Jag tycker om mina tunnlar väldigt mycket, gillar "diamantpärlorna" i dem. Ska köpa silvriga med "diamanter" i också, gillar dem jättemycket. Vad tycker ni?



Jag gillart!



Börjar få ganska långt hår nu som ni ser på bilden. Det är bra de, hade ju tänkt sätta i löshår men sliter ju endel på håret så det blir det inge med. Så det är ju gött att håret växer så slipper man lägga ut pengar på det :p Men men så är det.
Nu ska denna kvinnan gå och laga mat så hon får något i magen idag också.
Det ska bli jäkligt gött ska jag säga er :P


// Linda

Kommentarer
Postat av: seema

fin make !



du passade verkligen i den silvriga ögonskuggan. tror det är silver va? ser ut som något sånt iaf ;p

2010-07-30 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0