Sun Tan Spray

Jag funderar nu på att köpa lite Sun Tan Spray när min lön trillar in på kontot. Jag är blek som ett lik och börjar bli måttligt trött på detta. Jag säger att jag ska gå iväg och sola men får ju aldrig tummen ur röven och gör det, så nu ska jag fuska tänkte jag. Jag har testat Tan lotion och spray tidigare, spray är det bästa tycker jag då det lätt blir fläckar med lotion, iaf för mig! Jag har dock aldrig testat Dry Tan Spray, vilket det nog får bli denna gången. Den ska tydligen va väldigt bra och man slipper ju vänta på att det ska torka och bara det är ju ett plus!

Har ni testat någon bra Tan Spray ni kan rekommendera kanske?



Sikken blekfis!!

Nu ska jag nog dra på en film och sen sova. Sov ju endel idag så är väl inte så konstigt att jag inte är så trött, men är väl bara att hoppas att en film gör susen!

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0