Strängnäs!

Sov hos min älskling inatt, underbart mysig natt med honom. Kikade på tv och kelade ner oss under täcket. Mm va gottit :) <3

Nu drar jag iväg och ska hämta upp andra delen av KICK, dags för spelning i Strängnäs. Innan jag åker måste jag bara lägga ihop mina kläder. Köpte nytt halsband idag som jag ska ha på mig, ett stort snyggt kors. Halva rea priset, så de blev hela 25kr, gött i plånkan. Köpte även en liten present till min favorit :) Den ska han få på alla hjärtans dag! :) Men iaf, nu ska jag packa ner kläderna, kör på hängslen ;) Det är ju så underbart snyggt så ojoj!!

Imorgon åker speglarna upp på väggen så då blire kort på mina senaste fynd. Yesyes.

I'm out!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0