Russin-ansikte

Varför har folk bloggar om de inte bloggar? Jag läser en blogg och häromdagen sa det stopp :P Haha nu skrivs det inge mer. Men klart folk har väl mer liv än att blogga och det där går ju i omgångar för mig med när jag tycker det är kul och tråkigt, men nu tycker jag det är riktigt kul faktiskt! Blogga blogga blogga, är ju kul att skriva någon text som är så osammanhängande så man själv knappt fattar vad man skriver om. Nej men ibland spårar man ju ur när man tänker på endel saker, hinner knappt skriva klart innan man kommer in på nästa ämne, men sen, folk som säger att andra skriver osammanhängande, hur fan ska man skriva då? Om en och samma sak genom hela inlägget? De blir väl inte så roligt, inte jämt iaf. Jaja skitsaksam :P Nu ska jag ringa Dess.



Har hört att man ska bjuda på sig själv så jag tänkte lägga in en bild där jag härmar Ida Adolfsson, så ida jag hoppas du känner dig utvald nu :) Look down!


"Över och Ut"  som Ida skulle ha sagt!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0