Rubrik 03.54

Skönt att vara hemma!
Har varit och jobbat ikväll/natt på fabriken. Var relativt bra med folk för att vara helgen innan löning och januari. Alltid dåligt då tycker ja. Nu är det iaf skönt att vara hemma. Ska tvätta bort sminket och sedan ställa mig och spray tan:a mig tänkte ja så jag får lite färg inför morgondagen då det är dags för en ny videoinspelning. Skulle lagt fram kläderna som ska med också men är så fruktansvärt sliten nu så jag fixar det imorgon. Är ju ingen råpanik imorgon heller direkt men ska fixa lite saker, åka till en affär och kolla efter en sist sak. Hoppas på lycka men tvivlar på de tyvärr :P Men att kika skadar ju inte. Kan bara inte för mitt liv komma på i vilken affär det skulle finnas (det jag söker) när det inte finns i en butik som har massa sånt. Eller finns och finns, men dyrt för väldigt lite va de så nej, inte bra. Men men får se hur det blir med det.

Tror jag måste springa och tvätta av mig sminket och allt nu så jag kan spraya och gå och lägga mig sen, är väldigt trött. Ska bli riktigt skönt att få lägga sig sen och slappna av.
Men hoppas ni haft en bra lördagkväll då och god natt på er!



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0