Pics.

Lite bilder från inspelningen av musikvideon.


Djuriskt.


Mina röda fransar.


Här pågår Ellen's pärlsminkning.


Längtar tills man får se det färdiga resultatet av videon faktiskt. Ska bli så kul och se ifall vi fick till det med våra små idéer eller om vi ser ut som hej kom och hjälp mig :P haha. Bli helg nuuu!!

Var iväg på hockey förut efter allt flängande fram och tillbaka. Missade lite på matchen men gör inget. Jag är måttligt nöjd över resultatet. 11-7 till Nor Ik div.3! De spelade mot hammarö som äntligen nu fick stryk, innan har de vunnit alla matcher och spelat oavgjort 2 st. Nor ik gjorde oavgjort med dem en gång och nu vann de som sagt och jag säger bara FY FAN VA GÖTT! Raaakt upp i anus!  

Nej nu ska jag se klart på filmen på tvn med mamma! :)

//Linda


Kommentarer
Postat av: M.

NAJS ( : När blir den tillgänglig o kolla på?

2010-01-28 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0