Nörd Linda

Jag har blivit en riktigt liten nörd på nätterna. Sitter och kollar på serier som inte är speciellt bra egenltigen. Ska inte säga att alla är halvkassa för de är de verkligen inte men har fastnat i serier jag aldrig skulle glo på annars, som Xina som man titta på när man va liten typ, Popular som faktiskt är bra tycker jag, Smalville som jag avskydde förut.. jaa och massa mer. Nördar som bara den framför tvn när jag inte kan sova. Sen avslutar jag med en film så jag somnar. Inte nog med att jag nördar serier om nätterna, jag spelar också Hjärter på datorn. Det har blivit lite av mitt nattanöjje. Jag blir dock oftast ganska sur ibland, men ibland blir jag även riktigt nöjd och lättad när jag inte får den där jäkla spader dam, och saatan va sur jag blir när någon tar ner månen.. Jaa ni hör själva, en liten natt-nörd är jag.

Kärleks-nörd är ja med och det trivs jag som. Älskar att älska min K.
Det kan inte bli bättre när det är med den människan som fyller
hela mig med lycka! Hans små "tittut" som jag kallar de, förgyller min dag.
Med tittut menar jag exempelvis att han spontant gör små saker eller
skriver gulliga saker. Kan inte bli mer lycklig och en av mina bästa dagar
var när vi satte en varsin ring på varandra :)
Idag på hockeyn fick jag en mysig köss av bebb, deeen va efterlängtad, hehe!


Nu ska jag nörda mer här med min banana skid och min mini kexchoklad till tvn och hjärter.
Wish me luck!



// Linda


Kommentarer
Postat av: J Hammar

Hjärter äger!! :)

2010-01-27 @ 06:21:30
Postat av: Anonym

haha det är så jävla komiskt att man läser att du tror att det är så bra med k. Haha du skulle bara veta!

2010-01-27 @ 08:30:19
Postat av: Linda

Nej det komiska är att du lilla anonym vet ju egentligen inte ett skit om oss. Du vet inte hur han är mot mig eller något alls. Får jag gissa på att personen är från kil? Bara en gissning, isf är DU riktigt patetisk och borde växa i det skinn du fått. Vilket personen borde göra oavsett om det är den jag tror eller ej.



ska man tro på en sak så har du operatören tre och satt med mobiluppkoppling? haha braaaa där :) Nu kommer de blir "svårt" att få uppkollat vem det är om man vill :P haha



Ta ditt stygga tryne och skriv till någon som vill ha din vidriga energi för det vill inte jag.

Stick nu! Och sluta läsa min blogg för helvete.

Kan du inte säga vem du är eller varför du tror att du veeeet så mycket så ska du fan inte öppna käften heller."tror att det är bra, du skulle bara veta" DU skulle bara veta att han berättar att han älskar mig, han gör och skriver gulliga saker till mig, sen klart att alla har sina tjaffs. Och syftar du på något sånt är du ju.. haha aaah. haft ngt förhållande förut? :P haha ärligt!



Jonas: jaaa det är bäst! :P haha

2010-01-27 @ 13:19:57
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: M.

Brukar också natt-nörda med filmer+serier, de e awesome... Hjärter är jag dock inget större fan av, men de är säkert kul och berondeframkallande för dem som gillar de haha;)



2010-01-28 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0