Määäääärkligt..

"Märkligt" nog har jag inte kunnat somna ännu och sitter nu och kikar på Popular, en gammal ungdomsserie som börjat gå igen på nätterna. Förut så ställde jag in de filmer som fick plats i hyllorna jag köpte, har ställt undan all skit som stod på tv bänken, har dammat och gjort fint. Trodde jag skulle bli trött efter allt rensande, städande och plockande, meeen icke. Har en stor klump i magen. Vart lite nu med saker omkring mig gällande familj och annat. Det blir påfrestande och igentligen skulle jag väl bara vilja bryta ut och gråta ur mig lite men jag biter ihop. Klart de händer att de rinner tårar, men jag stoppar brytet som skulle behövas kanske.. vet inte och jag skiter i det just nu också. Det ordnar sig.
Snälla säg att det ordnar sig...

Nu ska jag försöka sova igen, nu tror jag faktiskt min säng ropar mitt namn. Får testa.


//Linda


Kommentarer
Postat av: mamma

du vet att jag finns om du vill prata

2010-01-22 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0