Klick!

And there mine!






Spänningshuvudvärk i bott hade jag inatt iaf. Hemskt var det. Satt hemma hos shippe som flyttat till skogen vid Törnetown, men innan de hade vi varit hos kära Emilia! Letade länge länge efter någon som kunde köra hem mig, utan lycka då. Mamma ringde efter ett tag och kollade vart jag va, jag förklarade för henne att jag va döende ungefär och hon satte sig i bilen på en gång. Min underbara mamma! Åkte förbi statoil och köpte en baguette för jag va tvungen att försöka få i mig lite mat. Jag kunde knappt tugga baguetten, dåå har man ont. Nacken och huvudet kändes som de skulle sprängas ungefär. Usch säger jag bara. Men tack mamma för att du alltid ställer upp, trots att du skulle upp tidigt imorse!

Jaja från det ena till det andra nu. Jag har tänkt nu lite på detta med att dricka och krogen. Krogen är ju inte kul för fem öre ungefär. Jag gillar sommaren när man sitter på uteserveringar med kompisar självklart. Alltid mysigt det. Dock Har jag bestämt mig för nu att nu fram till sommaren blir det ingen mer alkohol. Det ska inte bli mycket alls i sommar heller, men någon gång blir det väl, de ska jag inte säga ngt om, men överlag är det slutdruckit för min del! Nu tänker ni säkert att det är en bakfull Linda som skriver här, men icke. Jag känner bara att är det ingen speciell händelse som midsommar eller så, så är det inte så kul att ta sig några öl. En kall öl är oftast gott, men det är en kall cola också! Så sålänge det ej är högtider så jaa, det är slutdrucket för min del, och det känns skönt!! :) Dessutom tycker jag om att shoppa och lägger hellre pengarna på kläder,skor, spara till tatueringar och allt vad det är. Hellre de än alkohol. Jag kan självklart vara med på fester och massa sånt, men det blir ingen alkohol på länge nu. Soft Linda är här :)

Tänkte på tatueringar där, på torsdag åker jag och morsan till Vålberg för då ska mamma till Östi och tatuera sig :) Nu ska hon märkas med mitt namn ;D Och kissemissernas :) hehe.

Nu ska jag duscha. Tänkte att jag skulle försöka fräscha upp mig lite innan jobbet. Dra på lite smink och va människa :P Haha. Fan, ni ska bara veta va skönt det är att ha bestämt sig ang alkoholen, låter kanske som att det är ett problem när jag säger så, men konstigt nog känns de avslappnat att känna att man inte ska dricka :P Kanske är för jag vet att det kommer bli många myskvällar eller roliga äventyr utan alkohol. Men skitsamma nu, så är de. Duschen blir och sen lite ompyssling om mig själv innan jobbet, de är behövligt :)



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0